joi, 17 noiembrie 2011

Sa nu ma privesti mirat...

        Sa nu ma intrebi de ce tremur ca firul de iarba in bataia vantului. E vibratia ce rasuna din adancul inimii mele zdruncinate de dorul tau.
        Pentru toate clipele cand as fi vrut sa te tin de mana pe aleile batute de frunze, maturandu-le cu picioarele precum copiii de gradinita.
        Pentru toate momentele mele de singuratate in care sentimentul de pustietate statica, cuprindea totul in jur, si in care tu erai singurul lucru de care aveam cea mai mare nevoie. Doar sa te am pe tine e ca si cum as avea o lume intreaga...doar pentru mine.
        Pentru toate situatiile in care m-ai facut sa simt ca apartin cuiva, ca am un loc fix de unde pot privi lumea, ca acel loc de langa tine, din inima ta, e al meu.
        Pentru toate senzatiile ce le simt cand vine vorba de tine, toti fluturasii din stomac ce se agita in zborul lor nebun cand ma tii strans in brate; toate visele in care ma scufund atat de des pentru a te pastra langa mine, chiar si asa ca o iluzie.
        Pentru  atunci cand am ras fara motiv, pentru atunci cand am plans si cand sufletul meu avea nevoie de tine.
        Pentru toate secundele in care esti departe de mine, cand tresare in mintea mea teama ca as putea sa te pierd, toate gandurile ce vreau sa le alung, si toate zambetele ce vreau sa le pastrez, ca filele intr-un jurnal. Toate firele de nisip ce masoara timpul in care te gandesti la mine.
        Pentru tot ceea ce nu pot exprima si totusi tu intelegi fara ca eu sa iti spun.
        Pentru acele lucruri marunte dar care pentru mine au atata semnificatie. 
        Pentru acel "Noapte Buna" ce mi-l rostesti seara de seara plin de caldura si care imi da atata liniste.
        Pentru toate zilele pe care le numar si care parca nu se mai sfarsesc, si toate noptile in care somnul intarzie sa pluteasca peste genele mele.

        Pentru tot ceea ce vad si ador la tine si pentru ca esti tot ce imi doresc, pentru asta nu vreau sa te las sa pleci din viata mea.
        Ei bine, pentru toate acestea, nu intreba, nu cere explicatii...doar tine-ma strans si nu-mi da drumul; doar la tine in brate ma simt intreaga.
       
 Black Diamond

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu