sâmbătă, 26 mai 2012

Pe 25 mai acum 20 de ani s-a nascut o persoana unica,un ingeras,o persoana care stia ce vrea de la
viata chiar din burtica mamei,stia ca o sa treaca peste tot si o sa puna ea reguli pe viata ei nu altcineva,s-a nascut
o persoana care a stiut ca viata ei o sa fie grea dar nu avea de gand sa lase ca viata sa joace un rol pentru ea
ci ea sa joace un rol in aceasta viata.

Buna dimi surioara,astazi este o zi mare implinesti si tu 20 de ani :D.
Acum 9 ani de zile am cunoscut o persoana care mi-a intrat la inimioara fara sa imi ceara voie sau eu sa ma opun.Tu,
tu esti acea persoana,pe care am dorit multi ani sa o am,de multi ani mi-am dorit o sora sau un frate si uite cum s-a
intamplat ca tu si cu mine sa fim asa bune prietene si mai ales ca nu suntem una langa alta.
Nu imi gasesc cuvintele ca sa iti pot multumi tot ce ai facut pentru mine si ce inca faci...vreau sa stii ca sunt mandra
de tine,ca esti puternica,ai stiut sa treci singura peste multe probe ale vietii si eu nu am fost acolo :( dar sa stii
ca am fost in mintea si in inima ta.

Iubita suntem domnisoare acuma,mai am putin si eu si vin acasa asa cum visam noi 2 de mult,sa fim impreuna si sa uitam
de tot ce a fost rau,suntem foarte diferite dar si foarte nebune,aia ne face sa ne intelegem mai bine,ne cunoastem foarte
bine si stiim cum ne place sa ne traim viata :P.
Surioara multumesc ca existi,ca mi-ai dat ocazia sa fiu asa cum sunt ca nu ma judeci doar ma ajuti,ca ma repezi ci ma
asculti,ca stii sa spui ceva bun in orice moment si stii sa ma faci sa zambesc chiar daca eu nu vreau pentru ca sunt
trista,esti felul de persoana in care pot sa ma bazez si cu care pot fi eu insami.

Amiga,solo te digo una cosa...eres la mejor.Eres lo mejor que la vida me ha podido dar,lo mejor que dios ha podido
poner en mi camino,gracias a ti hoy soy un poco mejor conmigo misma.
No puedo vivir sin ti loca,solo quererte muchísimo y esperar 4 meses a juntarnos de nuevo y hacer una vida de lo mejor.

Hermanita,te quiero,te amo,te adoro,eres mi ángel de la guarda.
FELICIDADES pequeña,por tus 20 años de alegría y vida.Gracias y espero que siempre seas la misma.Un beso.

LA MULTI ANI surioara,sper sa ai o zi superba,speciala si sa fii vesela si bucuroasa ca de fiecare data.Te pwp dulce.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu