joi, 16 februarie 2012

Scrisoare de la cel care zicea odata ca ma iubeste...

 Imi pare rau ca te.am pierdut,te am dorit atat de mult,mi.am dorit sa fii numai a mea dar acum ma vei uita.De dorul tau acum imi plange inima mea, cat de mult am nevoie de dragostea ta ,tu esti viata mea ca trebuia sa fiu si eu alaturi de ea.Te iubesc,te doresc ,sant un prost ca te.am pierdut cand te iubesc atat de mult,as face orice pentru dragostea ta, ca sa.mi repar greseala.
Te am pierdut cand te iubesc atat de mult si acum ma doare inima cand stiu ka numai esti langa mn,imi lipseste frumusetea ta ,sa ma scuzi iuby meu , nu stiu daca tu ma vei putea ierta,dar am nevoie de viata ta, vreau sa fiu din nou tot timpul alaturi de scumpa mea,stiu ca ti.ai pierdut increderea,dar am nevoie de iertarea ta. 
Of iuby meu, cat de mult am nevoie de tn ,numai Dumnezeu stie cat de mult te iubesc,nu doresc sa te parasesc pentru ca te iubesc prea mult.Doamne cat de mult imi e dor de tn,mi.e dor de noi impreuna,mi.e dor sa imi spui cele 3 cuvinte magice seara cand ne bagam la somnik,mi.e dor sa imi spui cf iubitu? in cursu saptamanii kand eu dormea shi eu uh ieseai de la curs,mi.e dor de toate clipele noastre de vis,mi.e dor de cum era inainte:((.Niciodata nu m.am gandit ca iti fac rau prin glumele mle prostesti care te faceam sa suferi,n.am stiu sa te pretuiesc asa cum trebuia.ai avut dreptate cu tot,ai siut ka dak eu o sa fac greseala sa ma despart de uh o sa sufer enorm de mult:((..dar eu nu te.am ascultat..am tratat relatia noastra ka pe o gluma shi akm am de suferit pt asta...tot ce vreau eu akm...e sa te am inapoi shi sa te iubesk asa cum te iubesk shi akm....ar fi cel mai perfect an din viata...te sarut dulce:*:*:*


Nimic nu a fost editat, este scrisoarea originala.


Continuarea a fost una urata...deci nu are rost sa o postez;)...poate in alt articol.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu